Party

jag är så dålig på att uppdatera och det är därför jag raderar alla mina bloggar.. funderar på att sluta blogga och göra nåt nyttigare istället (Y)

På måndag är det min fjortonåriga födelsedag och jag ska fira det imorn med mina kompisar, de kommer imorn och vi ska äta och kolla på film och sova över. as kul. men nu hoppar typ alla av och har dåliga ursäkter varför de gör det. hatar när folk ger en kuliga förhoppningar. men iallafall så kommer vi som kommer ha det as kul. det är planerna för imorgon förutom matte provet då. Men helen och marre lovade att ringa men de gör inte det så jag får typ damp på de!! Ring nu... :/
Lite bilder från andra översovningar:



Jag inser mer och mer hur kul jag har med er. Det är ni som är bäst, och jag kommer aldrig att glömma hur kul vi har tillsammans. Love to you guys

Kommentarer
Postat av: maja

okej, inga dåliga ursäkter längre <3

2010-09-30 @ 21:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0